Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
27.03.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic Toughbook Panasonic Corporation'ın yüzüncü yıl dönümünü kutluyor
 
Panasonic Toughbook sağlamlaştırılmış notebook, tablet ve el cihazları, hareket halindeki çalışanların ileriye dönük ihtiyaçlarına destek sağlamak için birebir.
 
 
Avrupa çapında Panasonic Toughbook çalışanları, Panasonic Corporation'ın Konsuke Matsushita tarafından kuruluşunun yüzüncü yıl dönümünü kutluyor.
 
1918'de kurulduğundan itibaren Panasonic, kendisini herkesin yaşamını iyileştirmeye adadı. Bu düşünce şirketin “Daha İyi Bir Yaşam, Daha İyi Bir Dünya” yaratma vizyonuyla ifade edilmeye devam ediyor. 1918'deki ilk bağlantı fişinden 1920'lerdeki ilk elektrikli ütüye, ilk çamaşır makinesine ve 1950'lerdeki ilk televizyon ve buzdolabına, Panasonic'in inovatif ürünleri ve çözümleri zamanın ihtiyaçlarına cevap verdi.
 
Panasonic Toughbook'un mirası 30 yıl öncesine, 1987'de Panasonic'in portatif bilgisayarları üretmeye başladığı zamana kadar uzanıyor. 1996'da ilk Panasonic Toughbook sağlamlaştırılmış notebook olan CF-25'in piyasaya sürülmesinin devamında şirket Kobe, Japonya'da sağlamlaştırılmış cihazlara ayrılan bir fabrika kurdu.
 
Geçen son yirmi yılda Panasonic, Avrupa'nın sağlamlaştırılmış notebook ve tablet pazarına öncülük etti. Şu anda ise VDC Research'ün gerçekleştirdiği son analize göre sağlamlaştırılmış notebookların satışında yüzde 67, tabletlerin satışında ise yüzde 56 pazar payına sahip. Hatta Panasonic Toughbook ve Toughpad ürün yelpazesinin 2016 yılında, Avrupa'da gerçekleştirdiği satış, diğer tüm sağlamlaştırılmış notebook ve tablet pazarının satışının toplamından da fazla.
 
Bugün Panasonic'in sağlamlaştırılmış mobil cihaz odağı el cihazlarına doğru uzanmış durumda. Ürün yelpazesinin üçte birinin artık bu pazara yönelmesiyle Panasonic'in bu pazardaki yıllık büyümesi yüzde 176 seviyesine ulaştı.
 
Avrupa'daki Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Yönetim Müdürü Kevin Jones konuyla ilgili şunları söyledi: “Yirmi yıl önce mobil bilişim ağırlıklı olarak Bilgi Teknolojileri'nin ofis yöneticileri için neler yapabildiğine odaklanıyordu. Panasonic ise farklı bir bakış açısını benimsedi. Bizim yapmak istediğimiz ise saha çalışanlarını ağır çalışma ortamlarında desteklerken aşınmaya karşı dayanıklı ve performanstan güç alan mobil bilgisayarlar üretmekti. Böylece Toughbook markası doğmuş oldu.
 
“Panasonic Toughbook'un Avrupa'daki mobil bilişim pazarındaki başarısı, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırırken onları dinlemek ve onların ihtiyaçlarını karşılayan ürünler üretmek olan küresel ana firmayla aynı prensipler üzerine kuruldu. Ayrıca ister iş seyahatine veya tatile giden yolcuları uçuran pilotlar, dünyanın en yeni binalarını tasarlayan mimarlar, su ve güç kaynaklarının bakımlarını yapan saha mühendisleri olsun, sağlamlaştırılmış kurumsal cihazlarımız herkesin hayatını daha da fazla geliştirmek için çok çeşitli sektörlerde kullanılıyor.
 
Panasonic'in yüz yıllık tarihindeki bazı önemli olaylar:
 
Panasonic, 1918'de Konosuke Matsushita tarafından kuruldu. O yılda Panasonic ilk inovasyonu olan bağlantı fişini tanıttı. O günden itibaren şirket birçok ilki tanıtmaya devam etti.
 
  • 1927: Panasonic ilk ev aleti olan elektrikli ütüsünü tanıttı.
  • 1937: Panasonic'in saç kurutma makinası, şirketin ilk modelini piyasaya sürmesinin ardından tüm dünyanın favorisi haline geldi.
  • 1952: Panasonic ilk televizyonunu tanıttı.
  • 1958: Panasonic ilk oda klimasını piyasaya sürdü.
  • 1965: Panasonic, Technics markası altında ilk ürününü piyasaya sürdü
  • 1977: Panasonic, ısı yayımını ve mikrodalga fırını birleştirdi.
  • 1982: Panasonic ilk tüketici video kamerasını ve portatif kaydediciyi tanıttı.
  • 1996: Panasonic ilk sağlamlaştırılmış Toughbook notebooku CF-25'i tanıttı.
  • 2008: Panasonic fotoğrafçılığı önemli ölçüde değiştiren icadı, dünyanın ilk aynasız fotoğraf makinesi olan Lumix G'yi piyasaya sürdü.
  • 2018: Panasonic araç eğlence sistemine ses kontrolünü ekliyor.
 
 
Panasonic'in son yüz yıldaki diğer inovasyonları ve önemli dönüm noktaları hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz: https://www.panasonic.com/global/100th.html
 
 
 

Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır. 
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip. 
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri. 
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017). 
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor. 
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri. 
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç) 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 
 

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.