Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
25.06.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic teknolojisiyle Michelangelo'ya hayat verdi
 
Panasonic, görsel-işitsel teknolojisiyle Roma Conciliazione Oditoryumu'nda çok duyulu ve sürükleyici yeni bir sahne gösterisi oluşturarak Sistina Şapeli'nin ihtişamını yeniden yarattı.
 
‘Guidizo Universale. Michelangelo ve Sistina Şapeli'nin Sırları' adlı görsel şovda 30 profesyonel lazer projektör kullanılarak seyirciler Sistina Şapeli'nin ortasına taşındı ve benzeri daha önce görülmemiş kültürel bir tecrübe sundu.
 
En yeni görsel-işitsel teknolojisi kullanılarak oluşturulan büyülü özel efektleri ve canlı tiyatro performansının birleştiği bu sanat gösterisi, daha önce anlatılmamış bir hikayeyi sözcükler ve görsellerle anlattı.
 
Panasonic Görsel Sistem Çözümleri'nin teknik sponsorluğunu yaptığı sanat gösterisinin yapımcılığını da Artainment Worldwide Shows, bilimsel danışmanlığını ise Vatikan Müzeleri üstlendi.

Bu sürükleyici deneyim beş bölüme ayrıldı. İki yan duvarda 8 adet 31.000 lümenlik PT-RZ31K, kubbeli tavanda ise 6 adet 20.000 lümenlik PT-RZ21K ve 2 adet PT-RZ31K yer aldı. Ön gazeye ise 4 adet PT-RZ31K yerleştirildi. Son olarak, Michelangelo'nun Davut'unu sahneye yansıtmak için 2 adet 12.000 lümenlik PT-RZ12K ve sahneye yukarıdan dik olarak yansıtmak için EL-D75LE95 kısa izdüşümlü lense sahip 4 adet PT-RZ21K projeksiyon cihazı kullanıldı.
 
Etkinlik yönetiminin Genel Müdürü Daniele Parazzoli, konuyla ilgili “Lazer ve DLP teknolojisinde güvenilirlik konusunda saygın bir itibarının olması, Panasonic'i seçmemizde büyük rol oynadı. Sistina Şapeli'ndeki duvar resimlerini gösterirken orijinaline eşdeğer bir sonuç oluşturmayı hedefledik. Panasonic'in projeksiyon cihazlarının renk tutarlılığı ve kontrast oranı, bu hedefi gerçekleştirmemizdeki önemli faktörlerdi” dedi.
 
Gösterinin yaratıcısı, 2006 Turin ve 2016 Rio Olimpiyatlarının törenlerinin yönetmeni ve yapımcısı Marco Balich ise “En son teknolojiye erişimimiz olmadan bu vizyonumuzu gerçeğe dönüştüremezdik. 270° projeksiyon cihazını kullanarak yeni nesillere geçmişimizdeki sanatsal şaheserleri gösterme imkanımız oldu. Bu noktada çok katmanlı bir teknolojiye güvenebilmemiz kilit rol oynadı. Cihazların her şeyden önce resim kalitesi ve parlaklığındaki beklentilerimizi karşılaması ve hatta geçmesi gerekiyordu. Ayrıca, insanları adeta büyüleyecek bir içerik ortaya koymak için yeterince konsantre olmamız gerekiyordu. Bunun için de kolay çözümler elde edeceğimizi bilmek son derece önemliydi. Panasonic de bize tam olarak bunu sundu.”
 
Panasonic Avrupa'nın Görsel Sistem Çözümleri Direktörü Jan Markus Jahn da “Sanatın en sofistike teknolojilerle birleşerek canlı bir eğlence sunduğu böylesine eşsiz ve orijinal bir etkinliğin bir parçası olmaktan mutluluk duyuyoruz. Marco Balich ve Artainment Worldwide Shows'un yaratıcılıkları sayesinde en yeni lazer projeksiyon teknolojimizi ve Panasonic'in ‘Liberta di Creare' (yaratma özgürlüğü) sunma ilkesini nasıl gerçekleştirdiğini gösterme fırsatımız oldu” dedi.
 
‘Giudizio Universale' hakkında daha fazla bilgi için şu adres ziyaret edilebilir: https://www.giudiziouniversale.com/
 
Panasonic'in Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için şu adres ziyaret edilebilir: https://business.panasonic.com.tr/visual-system/
 
 
İlgili Kişi:   
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli             
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
  
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.