Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
31.01.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic Olimpiyat Oyunları sponsorluğunda 30. yılını kutluyor

Panasonic PyeongChang'da Düzenlenecek 2018 Kış Olimpiyatlarına ve Paralimpik Oyunlarına Farklı Çözümler ve Ekipmanlar Sağlayacak.

Olimpiyat Oyunları'nın ve Resmi Dünya Paralimpik Partneri'nin en büyük(1) sponsorlarından biri olan Panasonic Corporation, Güney Kore'nin PyeongChang şehrinde düzenlenecek 23. Kış Olimpiyatları'nı (PyeongChang 2018 Kış Olimpiyatları) ve 12. Paralimpik Kış Oyunları'nı (PyeongChang 2018 Paralimpik Kış Oyunları) desteklemek için gerekli bütün ekipmanları sağlayacağını ve çok çeşitli çözümler sunacağını geçtiğimiz günlerde duyurdu. Panasonic, Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC), Uluslararası Paralimpik Komitesi (IPC), PyeongChang 2018 Kış Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları Organizasyon Komitesi (POCOG) ve Olimpiyat Yayın Hizmetleri (OBS) ile iş birliği yaparak, açılış ve kapanış törenlerine, yarışma yerlerine ve yayın noktalarına son model ses ve video ekipmanları sağlayacak.

Panasonic 1988 Calgary Kış Olimpiyatları'ndan beri en büyük sponsorlardan biri oldu, 2018'de de PyeongChang Kış Olimpiyatları'nda 30. sponsorluğunu yapacak. Panasonic son otuz yıldır en yeni ses ve video teknolojileriyle Olimpiyat Oyunları'na katkıda bulunuyor. Panasonic, 2016 Rio Olimpiyatları'ndaki başarılarının ardından, son model ses ve video ekipmanlarını ve 9 Şubat tarihindeki açılış töreninin temel teknolojisi olarak projeksiyon yansıtma teknolojilerini kullanarak çözümler sağlayacak, böylece açılış ile kapanış törenlerinin düzenlenmesine katkı sunacak. Panasonic, açılış ve kapanış törenlerine destek olmak için Olimpiyat Stadı'na yaklaşık 80 adet PT-RZ31K/RQ32K yüksek parlaklığa sahip kompakt 30.000 lümen sınıfı projektörü, AV-HS6000 Serisinden Yayın Seviyeli 2ME Canlı Değiştirici(2) ve ayrıca eksiksiz ses ve video sistemleri sağlayacak. Bunların yanı sıra, müsabakaların yapılacağı yerlere 42 adet LED video ekranı ve sistemi kurarak toplamda 1640 m²'lik bir alanı görüntüleyecek. Panasonic, profesyonel ses sistemleri piyasasında en iyiler arasına yeniden girdi. Bu yüzden, 2018 PyeongChang Kış Olimpiyatları yaklaşırken, şirket kendini bu alanda geliştirmeye odaklandı. RAMSA markalı line-array hoparlörlerinin dinamik sesi, dört farklı yerde (kayakla atlama ve snowboard pistlerinde, Yongpyong alp disiplini kayak pistinde ve Gangneung Olimpik Parkı'nda) düzenlenen müsabakaların heyecanını artıracak.

Ayrıca, şirketin 2020'ye yönelik yeni girişimlerinin bir parçası olarak, müsabakaların gerçekleştirileceği yerde çoklu bir video dağıtım sisteminin ve 360 derecelik kameraların denenmesi planlanıyor.

Panasonic'in P2HD yayın odaklı kamera sistemleri, şimdiden PyeongChang 2018'de düzenlenecek oyunların kayıt ekipmanı olarak seçildi. Şirket, Uluslararası Yayın Merkezi'ne (IBC) AVC-ULTRA kodekleri(3) bulunan AJ-PX5000G kamera kaydedici de dahil olmak üzere sayısız yayın ekipmanı gönderecek. Barcelona'da düzenlenen 1992 Olimpiyat Oyunları'ndan bu yana, 2018 PyeongChang Kış Olimpiyatları, Panasonic'in dijital teknolojisinin resmi kayıt formatı olarak kullanıldığı 13. Olimpiyat olacak.
Panasonic, dünyanın en büyük spor festivalinin tutku ve heyecanını dünyadaki insanlarla paylaşmaya ve en büyük sponsorlardan biri olarak son model ürünleriyle, teknolojileriyle ve çözümleriyle Olimpiyat Oyunları'nı destekleyerek, Olimpik ve Paralimpik Hareket'in büyütülmesine katkıda bulunmaya devam edecek.

1. En büyük sponsorluk "Olimpik Ortak" anlamına gelmektedir. Bu, Olimpiyat sponsorluğunun en üst seviyesidir. Panasonic, Uluslararası Olimpiyat Komitesi'yle 2024'te Paris'te düzenlenecek Olimpiyat Oyunları'na kadar uzun süreli bir ortaklığa imza attı.
2. 2ME Canlı Değiştirici: İki ya da daha fazla videoyu değiştirebilen ya da birleştirebilen bir video değiştiricisi ve birleştiricisi.
3. AVC-ULTRA kodek: Yayın ve reklam videosu sinyalleri için H.264/AVC standart uyumlu kodlama şeması.

Panasonic Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için: http://business.panasonic.com.tr/visual-system/


İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana gelmektedir:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahiptir.
  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, canlı bilimi, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunar. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahiptir.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.