Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
20.06.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic derin öğrenmeli yüz tanıma teknolojisini gün yüzüne çıkarıyor
 
Panasonic Business, Avrupa'da yeni derin öğrenme yüz tanıma teknolojisinin lansmanı için IFSEC 2018'i seçti.
 
Geliştirilen platform, NIST tarafından yapılan bağımsız testlerde sektörün en doğrusu olarak sıralanan bir ‘derin öğrenme' çekirdek motoruna sahip. Face Server, sağ ve sola doğru 45 dereceye kadar olan açılarda veya yukarı ya da aşağı 30 dereceye kadar olan açılarda (güneş gözlüğü ve yüz maskeleriyle kısmen gizlenen yüzler de dahil olmak üzere) geleneksel yüz tanıma teknolojilerini kullanarak tanınması zor yüzleri bile tanımlayabiliyor.
 
Face Server teknolojisi, Panasonic'in iPro Extreme kamera serisiyle birleştirildiğinde ‘iA (akıllı Otomatik) mod' ve ‘en iyi çekim özelliklerini' kullanıyor. Bu da kameranın, en iyi fotoğrafları çekmek için ayarlarını otomatik olarak yapması anlamına geliyor. iA fonksiyonu, sunucu yerine kamera üzerinde görüntü analizi yapılmasını sağlıyor. Sonuç olarak, yalnızca en iyi resimleri göndererek, sunucu, ağ yükü ve toplam sistem maliyetini düşürüyor.
 
Singapur Ulusal Üniversitesi ile birlikte geliştirilen bu sistem, sunucu başına 20 adet kameraya kadar gerçek zamanlı işleme kapasitesi sunarken, 30.000'e kadar kayıtlı referans yüzü arasında yüksek hızlı arama yapabiliyor.
 
Panasonic Security'den Kategori Müdürü Gerard Figols, “Face Server, algılama doğruluğu alanında oyunu değiştiriyor. Aynı zamanda güneş gözlüğü veya yüz maskeleriyle kısmi olarak kapalı yüzler için %90'ın üzerinde doğruluk sağlamakla kalmayıp, ek olarak 10 yıla kadar eski fotoğraflardan da yüzleri tanıyabiliyor” dedi.
 
Tokyo'daki Haneda Havalimanı'nda bulunan platform, üç yıl süren doğrulama testinin ardından pasaport giriş kapılarında parmak izi tanıma yerine kullanılıyor.    

Tokyo Haneda Havalimanı kurulumu hakkında daha fazla bilgi için: https://news.panasonic.com/global/press/data/2017/12/en171215-2/en171215-2.html
 
İlgili Kişi
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli             
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
  
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.