Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
18.09.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic 8K ROI teknolojisi IBC 2018'de sergileniyor
 
Panasonic, tek bir 8K kameradan dört adede kadar farklı görüntünün elde edilebilmesini sağlayarak yayın prodüksiyonu piyasasının görünümünü değiştiren yeni bir 8K ROI (Region of Interest - İlgili Alan) çoklu kamera sistemini IBC 2018'de görücüye çıkardı.
 
2019 yılının yaz mevsiminde satışa sunulacak olan sistem, 8K görüntü kanvasından dört farklı görüntünün kırpılabilmesini sağlayarak operasyonel verimliliği artırırken, birden çok prodüksiyon uygulamasının oluşturacağı potansiyel operasyon maliyetleri de azaltıyor.
 
Otomatik resim düzeltme teknolojisi içeren kamera sistemi, aynı zamanda tüm çarpık görüntülerin düzeltilmesini ve ana 8K görüntünün içinden doğal bir şekilde seçilmiş Full HD görüntülerin kırpılabilmesini sağlıyor.
 
Operatörle kontrol edilen ana bir kameranın diğer alt kameralara bağlandığı sisteme, birden çok kamera entegre edilebiliyor. Aynı zamanda bu kameralar etkinliklerden önce de programlanabiliyor. Böylece tek bir operatör, çok yönlü ama uygun maliyetli çoklu kamera işlemleri için önceden ayarlanmış birkaç kırpılmış görüntü içeren birden çok kamerayı kontrol edebiliyor.
 
Sistem, belli aralıklarla düzenlenen pek çok etkinlik için ayrılmış operasyonel maliyetleri büyük ölçüde azaltıyor ve böylece spor yayıncılığı, sahneleme ve stüdyo uygulamaları için uygun bir seçenek haline geliyor. Ayrıca kameraların mekânlarda daha az yer kaplamasıyla canlı etkinliklerden elde edilen geliri de artırıyor.
 
Panasonic aynı zamanda IP üzerinden 8K medya iletimi sağlayan (MoIP) bir işlemciyi de piyasaya sürdü. IP yayın standartlarına (ST2110) dayalı sistem; ölçeklendirilebilirliği, uzaktan gerçekleştirilen işlemleri ve IP yönlendirmeli ağlarla genişleme potansiyeli taşıyan kaynak paylaşımını destekliyor. Medya işlemcisi, hem bir IP/SDI ağ geçidi olarak hem de daha geleneksel değiştirici kontrol paneli işlemlerinin yanı sıra 2ME değiştirici işlemlerini de mümkün kılan ölçeklendirilebilir bir değiştirici işlem birimi olarak sergilendi.
 
Panasonic EMEA Pazarlama Yöneticisi olan Sivashankar Kuppusamy, “Birden çok 4K veya Full HD kamera kullanmak yerine Panasonic'in piyasaya yeni sürülen 8K ROI kameralarına geçiş yapan prodüksiyon şirketleri, yaratmaya çalıştıkları sürükleyici deneyimlerden taviz vermeden maliyetlerini önemli ölçüde azaltabiliyor. 8K, bugüne dek yalnızca seçkin kullanım alanlarına özgüydü. Bu gelişmeler, ürünü tüm endüstrinin yararlanabileceği bir seviyeye indiriyor” diyor.
 
Panasonic Broadcast & ProAV hakkında daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edebilirsiniz: http://business.panasonic.eu/broadcast-and-proav
 
İlgili Kişi               
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli                        
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
  
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.