Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
11.12.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic 86 ve 98 inçlik panellerini piyasaya sürüyor
 
Ocak 2019'da piyasaya sürülecek olan ince ve hafif SQ1 serisi (TH-98SQ1 ve TH-86SQ1), HDR desteğinin yanında 500 cd/m2'de yüksek kaliteli, net 4K görüntü sunuyor ve şık dijital tabela sistemlerinin kurulabilmesini sağlıyor. 20 dereceye kadar eğimli kurulum dahil olmak üzere hem dikey hem de yatay ekrana sahip olan bu seri, basit kurulum için çeşitli bağlantı ve kurulum seçeneklerine de sahip.
 
Seri, yeni birden çok ekrana çıkış özelliğiyle esneklik de sağlıyor. Bu özellik, tek bir panelin dört alana, görüntülerin tek tek gösterildiği iki farklı şekle veya görüntü efektlerindeki dört resimden birine bölünmesini sağlıyor. Ayrıca 10 x 10 yapılandırmasında 100 ekrana kadar geniş ekranlı video duvarı da inşa edilebiliyor.
 
Perakende, eğitim, müzeler ve kurumsal ortamlar için uygun olan bu ekranlar, 7/24 kullanılacak şekilde tasarlandı. İçerdiği yepyeni 12 segmentli renk yönetimi özelliği ve 6 görüntü modu da görüntü ayarlama esnekliğini artırıyor. Bu özellik; renk tonu, yoğunluk ve parlaklık parametrelerinin kırmızı, yeşil, mavi ve tamamlayıcı renkler olan cam göbeği, eflatun ve sarı için ayrı ayrı ayarlamasını sağlıyor.
 
Dijital tabela uygulamalarına yönelik olan SQ1'in harici yürütme cihazlarına duyulan ihtiyacı ortadan kaldıran ve içeriği uzaktan güncellenme imkânı sunan bir 4K USB medya oynatıcısı da bulunuyor. Ana video sinyalinin kesintiye uğraması durumunda ise iş devretme ve yedeği devreye alma yöntemini kullanan ekranlar, sistemi anında alternatif sinyallere yönlendiriyor.
 
Tabelanın üçüncü taraf yerleşik bir bilgisayar üzerinden çalıştırılarak yeni teknolojilerle uyumlu olmasını sağlayan ultra ince Intel® SDM bağlantı noktası (Intel® Akıllı Ekran Modülü), SQ1 serisinin bir diğer temel özelliği olarak öne çıkıyor.
 
Panasonic Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa, “Yüksek kalitede görüntü, kurulum kolaylığı ve etkili bir tabela sistemi oluşturmak için gereken yeni teknolojilere uyarlanabilen SQ1 serisi, 4K ekranlar için sektör kriterlerini belirleyen bir seri. Ekranlar, bir işletmenin yaratıcı ihtiyaçlarını karşılayabilmenin, kolay kurulabilmenin ve 7/24 çalıştırılmak için uygun maliyetli olmanın yanında esnek ve şık bir tuval sunuyor” diyor.
 
Ayrıca SQ1 serisinin (TH-98SQ1-IR ve TH-86SQ1-IR) çok dokunuşlu kızılötesi versiyonu da Ocak 2019'dan itibaren piyasada yer alacak.
 
Panasonic Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için https://business.panasonic.com.tr/visual-system/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
 
İlgili Kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.