Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
08.02.2019

Bültene ait dosyalar

Panasonic 50.000 lümen 4K projektörü ile çıtayı yükseltiyor

Panasonic, canlı etkinlik ve eğlencelerde üstün deneyimler yaratma potansiyeli sunan, gerçek 4K çözünürlüklü ve dünyanın ilk tek gövdeli 50.000 lümen değerine sahip 3 çipli DLPTM SOLID SHINE lazer projektörünü piyasaya sürdüğünü duyurdu.
 
Panasonic, büyük etkinliklerde hızlı hareket etmeyi gerektiren durumlarda kurulumu kolaylaştıran projektörler yaratmaya yüksek parlaklığı kompakt boyutlara sığdıran PT-RQ50K ile devam ediyor. Ek olarak RQ50K, tek başına kurulum ve ayardan tasarruf sağlayarak düşük parlaklık değerine sahip birçok projektörle aynı potansiyeli sunuyor.
 
50.000 lümen parlaklığı ve ultra keskin özgün 4K çözünürlüğünü kullanımı kolay hale getiren RQ50K, tüm bu özellikleri kompakt kasasında bir araya getiriyor. Ayrıca kırmızı ve mavi SOLID SHINE lazer fosforlu sürücüleri ayrı olarak dağıtan projeksiyon, gelişmiş düzeyde bir renk üretimi sağlayarak izleyicileri içine çeken canlı ve sürükleyici renkler sunuyor.
 
Panasonic Business Avrupa Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa projeksiyonla ilgili şunları söyledi: “Canlı etkinlik ve eğlence sektöründeki deneyim temelli projeksiyonlar gün geçtikçe daha çok ilgi çekiyor. RQ50K projeksiyonun arkasında da bu ilgi yatıyor. Birçok alanda izleyiciler için unutulmaz deneyimler yaratan projeksiyonlar artık daha önce hiç olmadığı kadar fazla kullanılıyor. Projektörün olağanüstü parlaklığı ve görüntü kalitesi, bu eğlence alanındaki yaratıcıların, detay düzeyi ve içeriklerinin sürükleyici kalitesi açısından sınırları zorlamasını sağlıyor.”
 
Panasonic, benzer kompakt gövde içindeki parlaklığın neredeyse iki katına ulaşması için amiral gemisi 30.000 lümen PT-RQ32K'de bulunan soğutma sistemi teknolojisinden daha da yüksek performans elde etti. Tam anlamıyla sızdırmaz optikleri ve filtresiz tasarımıyla zorlu ortamlarda bile 20.000 saatlik bakım gerektirmeyen projeksiyon, performansını daha da artırıyor.
 
Projektördeki yeni ‘çift yönlü' konsept, cihazın güvenilirliğini daha da artırıyor. RQ50K'de çift lazerli sürücülere ve yedek video girişlerine ek olarak tam anlamıyla güvenilirlik sunması için çift güç kaynağı bulunuyor.
 
PT-RQ50, Aralık 2019'da piyasaya çıkacak. Daha fazla bilgi almak için 5–8 Şubat tarihleri arasında Amsterdam RAI'de düzenlenecek olan ISE2019'daki Salon 1, 1-H20 standında ziyaret edebilir veya Panasonic projektörler ve profesyonel ekran çözümleri hakkında daha fazlasını https://business.panasonic.com.tr/visual-system/  sayfasından öğrenebilirsiniz.
 
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2017 yılında yüzde 57'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).

Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.