Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
25.10.2018

Bültene ait dosyalar

Milyonlarca ürün çeşidiyle GittiGidiyor'da Yok Yok
 
Türkiye'nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor, yeni bir reklam kampanyasına imza attı. Başarılı oyuncu Çağlar Çorumlu'nun yer aldığı reklam filminde, platformun kullanıcılarına sunduğu ürün çeşitliliği, “GittiGidiyor'da Yok Yok” sloganıyla anlatılıyor.
 
50'den fazla kategoride 15 milyondan fazla ürün envanterine sahip olan Türkiye'nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor, yeni reklam kampanyasıyla izleyicilerle buluştu. Tribal Worldwide İstanbul ajansının hazırladığı reklam filminde, platformun kullanıcılarına sunduğu ürün çeşitliliği “GittiGidiyor'da Yok Yok” denilerek mizahi bir dille izleyiciye aktarılıyor. Reklam filminin başrolünde ise başarılı oyuncu Çağlar Çorumlu yer alıyor.
 
“GittiGidiyor'da Yok Yok” mottosu üzerine kurulu reklam filminde GittiGidiyor'un ürün çeşitliliği ön plana çıkarılıyor. Arama çubuğunun ana unsur olarak konumlandırıldığı reklam filmi, Çağlar Çorumlu'nun canlandırdığı karakterin “GittiGidiyor'da arayan topunu da buluyor, kalesini de” diyerek ürünlerin arasında gezindiği ekranla açılıyor. GittiGidiyor'da zor olanın aradığını bulamamak olduğunun vurgulandığı filmin devamında ise en son model cep telefonundan bebek bezine, sirk bisikletinden gonga kadar akıllara gelebilecek her türlü ürünün aratıldığı görüntüler yer alıyor.
 
“GittiGidiyor'u alışverişin arama motoru olarak konumlandırdık”
Yeni reklam kampanyaları hakkında değerlendirmelerde bulunan GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar, şöyle konuştu: “GittiGidiyor 50'den fazla kategoride 15 milyondan fazla ürün arasında tüketicilerin aradığı ne varsa bulabileceği bir platform. Bu doğrultuda yeni reklam kampanyamızda platformumuzun ürün çeşitliliğini öne çıkararak GittiGidiyor'u alışverişin arama motoru olarak konumlandırdık. GittiGidiyor'da aradığını bulmak değil, asıl ‘aradığını bulamamak zor' diyerek kampanyada da ‘GittiGidiyor'da Yok Yok' sloganıyla ilerledik. Yenilediğimiz arama çubuğunu filmde ana kahraman olarak konumlandırdık. Sonuç olarak izleyicilerin keyifle seyredeceği son derece sıcak ve keyifli bir reklam filmine imza attık.”
 
GittiGidiyor'un yeni marka yüzü Çağlar Çorumlu ise reklam filminde iyi bir ekiple ritmi yüksek bir iş çıkardıklarını ve enerji dolu kampanyanın ekrana da mutlaka yansıyacağını ifade etti.
 
GittiGidiyor'un bu eğlenceli reklam filmini izlemek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
 
https://www.youtube.com/watch?v=vBuavgkKrOM
 
 
Reklamın Künyesi:
Reklamveren: GittiGidiyor
Reklamveren Yetkilileri: Feyza Dereli Fedar, Melike Güleli, Pınar Akyol, Ezgim Demirci, Betina Sağ, Halil Söyler
Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
Ajans Başkanı ve Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik
Ajans Başkan Yardımcısı ve Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan
Ajans Başkan Yardımcısı ve Müşteri İlişkileri Direktörü: Alp Gürsoy
Yaratıcı Ekip: Emre Lafçı, Erman Anıt, Mehmet İnanır, Abdurrahman Gürses, Aslıhan Gülkaş
Müşteri İlişkileri: Göktuğ Yurt, Kutay Serteser, Suzan Baytam
Stratejik Planlama: Can Çalışkan, Pelin Taşçı, Furkan Özgür
Dijital İletişim Direktörü: Berivan Akmanoğlu
Sosyal Medya: Selen Eryılmaz, Sude Akgün
Ajans Prodüktörü: Levend Çağıl
Medya Planlama: People Initiative
Yapım Şirketi: Vana Film
Yönetmen: Barış Sarhan
Jingle: Jingle Jackson


İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
dileko@marjinal.com.tr
0212 219 29 71

 
GittiGidiyor hakkında
2001 yılında kurulan ve Türkiye'nin ilk online pazaryeri olan GittiGidiyor, 2011 yılında global e-ticaret devi eBay'in çatısı altına girdikten sonra sektördeki öncü konumunu daha da güçlendirdi. Ayda ortalama 83 milyon ziyaret alan ve 22 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunan GittiGidiyor, avantajlı fiyatlarla milyonlarca ürüne ev sahipliği yapan; bireysel satıcılar, KOBİ ve büyük işletmelerin mağaza açıp işlerini büyüttüğü güvenli bir alışveriş platformudur. 50'den fazla kategoride 15 milyondan fazla ürün çeşidiyle farklılaşan GittiGidiyor, ödemeleri %100 güvence altına alan ödeme-onay sistemi “Sıfır Risk” kullanır. Her saniyede 1 ürünün satıldığı site, 7 milyon kez indirilen mobil uygulamalarıyla ve mobil cihazlara uyumlu alışveriş ekranlarıyla trafiğinin 75'ini mobilden almaktadır. www.gittigidiyor.com/cadde sayfası ile stil sahibi bir yaşam için öneriler ve uzman editörler tarafından hazırlanan özel içerik platformu blog.gittigidiyor.com ile alışverişte rehber olacak içerikler sunan GittiGidiyor, ulusal ve uluslararası alanda önemli e-ticaret ödülleriyle başarılarını taçlandırmaya devam ediyor. www.gittigidiyor.com

 

 


  Share  Paylaş
GittiGidiyor
Hakkında
İnternetten alışverişin güvenilir ismi GittiGidiyor, 2001 yılından bu yana 11 milyondan fazla kişiyi bir araya getiriyor. GittiGidiyor’da aklınıza gelebilecek her şeyi kolaylıkla bulabilir, hem bireysel satıcılardan alışveriş yapabilir, hem kendiniz satış yapabilir veya online dükkan açarak işinizi büyütebilirsiniz. Kurumsal firmaysanız, GittiGidiyor’da resmi mağazanızı açabilir, satışlarınızı buradan yönetebilirsiniz. Cep telefonu ve tablet uygulamalarımızla ise alışverişe istediğiniz yerden devam edebilirsiniz. Güçlü potansiyeli ve güvenli ödeme sistemi Sıfır Risk ile dünyanın en büyük pazar yeri eBay’in dikkatini çeken GittiGidiyor, 2011 yılında eBay’in satın almasıyla birlikte, global eBay’in Türkiye iştirakı (eBay Türkiye) oldu. Türkiye’de internetten alışverişi güvenilir ve keyifli hale getiren GittiGidiyor, kullanıcılarına hayran kalacakları deneyimler yaşatmaya