Haberler / CODAGE Paris Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
11.09.2018

Bültene ait dosyalar

Kodlarla gelen güzelliğin yaratıcısı CODAGE Paris artık Türkiye'de!
 
İlhamını ve uzmanlığını Fransız eczacılık geleneğinden alan CODAGE Paris, kişiye özel analizlere dayanan cilt bakım formülleriyle oluşturulan geniş ürün yelpazesiyle Almanya, Yunanistan, ABD, İngiltere, İspanya, Norveç gibi ülkelerin ardından şimdi de Türkiye'de seçkin eczanelerde tüketiciyle buluşuyor. Etkili ürünleriyle kısa süre içinde hızla büyüyerek 25 ülkede yer alan dermokozmetik markası CODAGE Paris'in ana uzmanlık alanını ise serumlar oluşturuyor.
 
Fransız eczacılık geleneği ışığında yola çıkan Juliene ve Amendine Azencott kardeşler tarafından 2010 yılında kurulan CODAGE Paris, 27 yenilikçi ürünüyle Türkiye'deki seçkin eczanelerde satışa sunuluyor. Her cildin eşsiz olduğu ve herkesin kendine özgü bir bakıma ihtiyaç duyduğu ilkesiyle hareket eden CODAGE Paris'in ürünleri yüzde 80 oranında doğal içeriklere dayanıyor.
 
3 aşamalı bakım: Hazırlık, uygulama ve korunma
Cildin, yapısına uygun biçimde beslenmesi anlayışı üzerine kurulu olan CODAGE Paris, üç aşamalı bir cilt bakım modeli benimsiyor. Cildin bakım öncesi hazırlanması, gerekli bakımın uygulanması ve sonrasında da korunmasını temel alan bu yaklaşım CODAGE formüllerinin verimliliğini ve etkinliğini ideal seviyeye taşıyor.

CODAGE formülünün ilkesi ve özü: Besleyici elementler
CODAGE Paris'in periyodik cetvelden esinlenen Nutri-Elements, yani besleyici elementler konsepti, cildin görünümünü etkileyen eksiklikleri tedavi etmek ve cildi onarmak için tasarlanan sinerjik aktif içeriklerden oluşuyor. Her besleyici element cildin özel ihtiyacına göre belli bir dozda kullanılarak, benzersiz bir “kodaj” oluşturacak şekilde bir araya getiriliyor ve ürün formülü oluşturuluyor. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen CODAGE ürünlerinde sadece doğal içerikler kullanılıyor; paraben, alerjik içerik, esansiyel yağlar, fitalat ve diğer petro kimyasallara yer verilmiyor.
 
CODAGE Paris serumlarının farkı
Ana uzmanlık alanı serumlar olan CODAGE Paris, yüz ve göz çevresi için hazırlanan serumlarıyla kişiye özel bakım sunuyor. Cildin en alt katmanlarına bile erişebilen aktif bileşenleri yüksek konsantrasyonda içeren bu özel serumların birkaç damlası bile cildin hücre metabolizmasını desteklemeye yetiyor. Her yaş grubu ve cilt tipindeki kullanıcılar, yaşam stillerine ve anlık ortaya çıkan ihtiyaçlarına göre kullanacakları serumu seçebiliyor. Tüketicilerin günlük ihtiyaçlarını karışlayan bir terapi olan CODAGE serumları, tek başına veya birlikte kullanılabiliyor. Cildi yoğun bir şekilde nemlendiren, parlaklık ve enerji veren serumların önemli bir özelliği mevsimlere adapte edilmesi. Tüketiciler içinde aktif bir bronzlaştırıcı olan ‘Summer Time' ürününü yaz aylarında kullanabiliyorken, yaz sonrasında ise ciltte oluşabilecek lekeleri gidermek için cildi rahatlatan ‘Fall in Love' ürününü tercih edebiliyor.

Her cilt benzersizdir ve kendine özel bir güzellik koduna ihtiyaç duyar
CODAGE Paris'i Türk tüketicisiyle buluşturan Konsina İlaç Finans ve Operasyonlar Direktörü ve Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelikdemir şu değerlendirmelerde bulundu: “Konsina olarak beş yıldır dünyanın en büyük firmalarıyla ortaklıklar yapıyor ve sektörümüzde bizi başarıya daha fazla yaklaştıracak stratejilere ağırlık vermeye son derece özen gösteriyoruz. Bugüne kadar Türkiye'de girdiğimiz terapötik sahalarda tüm ürünlerin pazar lansmanlarını başarıyla gerçekleştirdik ve oldukça iyi yerlere getirdik. Konsina'ya pek çok şirket işbirliği talebiyle gelse de hem kalite hem de Türk tüketicisine hitap etme noktasında çok seçici davrandık; çünkü Türk tüketicisi kalite algısı oldukça yüksek bir tüketici grubu. Dolayısıyla tüketici sağlığını ve mutluluğunu önceliği haline getiren CODAGE Paris'in bizim için doğru ortak olduğuna karar vererek işbirliğimizi gerçekleştirdik. Türkiye kozmetik alanında dünyanın en büyük 20 ülkesinden biri olarak dikkat çekiyor. Burada sürekli gelişen bir pazar ve büyük bir potansiyel mevcut. Kozmetiğe ve dermokozmetiğe ayrılan tüketim harcamaları her sene artıyor. Tüm yaş gruplarındaki ve cilt tiplerindeki kadınlar ve erkekler için ideal bir portföy sunan CODAGE Paris'i Türk tüketicileriyle buluşturduğumuz için son derece mutluyuz.”
 
CODAGE Paris eşsiz yaklaşımlarıyla fark yaratıyor
CODAGE'ın Fransızcadaki “kod” kelimesinden türetildiğini belirten CODAGE Paris Danışmanı Melanie Hakibilen, “CODAGE, her cildin bireysel gereksinimine dair yapılan analizlerden sonra cildi besleyen çeşitli elementlerin seçilmesiyle ortaya çıkan bir güzellik formülüdür. Bizce güzellik, sağlık ve iyi yaşamaya uzanan kişisel bir yolculuktur ve bunun ilk adımı cildinize iyi bakmaktan geçer. Bize göre cilt bir insanın yaşam tarzının ve var olduğu sürece geçirdiği aşamaların aynasıdır” dedi.
 
Kendini güçlü, yenilikçi, eşsiz, entelektüel, bakımlı ve hayatının kontrolü kendi ellerinde olan kişi imajıyla bütünleyen CODAGE, kozmetik dünyasındaki hikayeyi yeniden yazmaya, kalite-imaj algısını başka bir boyuta taşımaya ve durduğu nokta ile tüketicinin yaşam stiline şekil vermeye hazır.
 
Codage Paris'i takipte kalın:
https://www.instagram.com/codageparis_tr/
https://www.codageparis.com/en/
 
İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr
 
 
Konsina Türkiye Hakkında:
KONSINA, 2013 yılında kurulmuş uluslararası bir ilaç ve biyoteknoloji şirketidir. Kurulduğu günden itibaren ilaç endüstrisi için hammadde, hastalar için ise yenilikçi tedaviler sağlayarak spesifik alanlarda karşılanmamış bazı ihtiyaçları karşılama amacı bulunmaktadır. 7 Avrupa ülkesindeki faaliyetlerini Türkiye'den yöneten KONSINA, stratejik ortaklıklıklarıyla birlikte dolaylı olarak 65'ten fazla ülkeye erişebilmektedir.
 
 
 


  Share  Paylaş
CODAGE Paris
Hakkında