Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
10.04.2018

Bültene ait dosyalar

İnternet telefonu teknolojisi çalışanlara ‘kendi cihazını getir' özgürlüğünü sunuyor
 
Panasonic Business, çalışanlara ofis dışında özgürce çalışabilmeleri için kendi akıllı telefonlarını şirket dahili telefonu olarak kullanabilme özgürlüğü sunmayı hedefleyen yeni bir İnternet telefonu uygulamasını piyasaya sürdü.
 
Panasonic mobil İnternet Telefonu uygulaması, sesli ve görsel iletişimi mobil cihazda bir araya getiren, sorunsuz, kolay ve son derece güvenli bir uygulama olup çalışanların akıllı telefonlarının şirketin dahili bir telefonu olarak kaydedilmesini sağlıyor. Yani çalışanlar, ister ofis içinde ister ofis dışında, özel numaralarını kullanmalarına gerek kalmadan sesli ve görüntülü aramalar yapabiliyor ve bu tür aramaları alabiliyor.

Panasonic'in mobil İnternet telefonu uygulaması, korsan saldırı riskini en az seviyeye indiren SIP-TLS'yi (Aktarım Katmanı Güvenliği) destekliyor. Bu teknoloji, Panasonic SIP olmayan bir uzantı oturum açmaya çalıştığında bunu fark edebiliyor ve bağlantıyı reddedebiliyor.

İşletmeler, ekiplerine alışkın oldukları akıllı telefonları kullanma özgürlüğü sağlayarak verimliliği de artırabiliyor. Ayrıca bu uygulama, ofis dışındaki çalışanların ofisin iletişim sistemlerine bağlanması için maliyet açısından etkili bir yol olarak dikkat çekiyor. Bu yönüyle küçük işletmeler ve IP PBX kullanıcıları için de ideal bir noktada bulunuyor.
Panasonic'in İletişim Çözümleri Pazarlama Müdürü Shinta Muya: “Uygulama ‘sunucusuz' bir çözüm anlamına geliyor; böylece şirketlerin mevcut iletişim altyapılarını değiştirmelerine gerek kalmıyor. Teknolojinin değişmesine gerek olmaması, yeni internet telefonunun son derece kolay kurulduğu anlamına da geliyor çünkü kullanıcılar uygulamayı App Store veya Google Play'den ücretsiz olarak kolayca indirebiliyor” dedi.

Uygulama artık iOS'a da indirilebiliyor. Google Play'den indirmek için:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.panasonic.MobileSoftphone&hl=en 
Panasonic İletişim Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin:https://business.panasonic.com.tr/iletisim-cozumleri/

 
İletişim
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli             
Tel: 0212 219 29 71
ceylann@marjinal.com.tr

Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
  
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
    Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.