Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
05.04.2018

Bültene ait dosyalar

easyJet biniş sürelerini iyileştirmek için Panasonic Toughpad FZ-F1'i seçti
 
 easyJet, İsviçre'deki Cenevre Havalimanı'nda Panasonic sağlamlaştırılmış el cihazlarını kullanarak kalkışları hızlandıran, esnekliği artıran ve maliyetleri azaltan bir uçuş öncesi biniş sistemi geliştirerek hizmete sundu.
 

Panasonic, Avrupa'nın öncü havayolu şirketi easyJet'in Cenevre Havalimanı'nda Panasonic Toughpad FZ-F1'i biletleri taramak ve yolcuları uçuş öncesinde uçağa almak için standart havalimanı ekipmanlarına alternatif olarak hizmete aldığını duyurdu.
 
Bu yeni mobil çözüm, biniş kapısı son dakikada değiştiğinde bile binişlerin hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleşmesini sağlayarak gecikme riskini en aza indiriyor. Yeni sistemin başarısı sayesinde easyJet bu çözümü Avrupa'daki diğer havaalanlarında da kullanmayı düşünüyor.
 
Yeni bir çözümün peşinde
easyJet'in BT ekibinden, Cenevre Havalimanı'nda uçuş öncesinde yolcuların geçiş işlemlerini daha esnek ve ekonomik hale getirecek bir çözüm bulmaları istenmişti. easyJet Operasyon Sistemleri İş Analisti Graham Cottrell, konuyla ilgili şunları söyledi: “Giderleri azaltmanın yanı sıra uçuş öncesi biniş işlemlerinin esnekliğini iyileştirme ve geliştirme fırsatı olduğunu da gördük. Mobil bir çözüm ile easyJet çalışanları, son dakika biniş kapısı değişikliklerini bile geçici biniş alanları oluşturmak gibi çözümlerle daha kolayca yönetebiliyor ve gecikme riskini en aza indiriyor.”
 
easyJet, Panasonic Toughpad FZ-F1 üzerinde çalışan uygulamasını kendisi geliştirdi. Yeni mobil çözüm, biniş kapısı son dakikada değiştiğinde dahi biniş işlemlerinin hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleşmesini sağlayarak gecikmeleri en aza indiriyor. Yeni sistemin başarısı sayesinde easyJet artık bu çözümü Avrupa'daki diğer havaalanlarında da kullanmayı düşünüyor.
 
Uygulama easyJet'in kendi ekibi tarafından geliştirilmiş olsa da, uygulamanın çalışacağı mobil cihaz için bir arayış söz konusuydu. Ekip, birçok büyük sağlayıcının cihazlarını değerlendirdikten sonra Panasonic Toughpad FZ-F1'in diğerlerine kıyasla daha başarılı olduğu sonucuna vardı.
 
Olumlu değerlendirmeler
Graham Cottrell sözlerine şöyle devam etti: “Panasonic cihazları entegre bir barkod okuyucuya sahip olduğu için ilk aşamadan itibaren ilgimizi çekmişti. Birçok cihazla gerçekleştirdiğimiz testlerden sonra çalışanlarımız Panasonic cihazlarına hayran kalmışlardı. Barkod okuyucunun açısı, ekranın boyutu ve netliği ve cihazın tasarımı sayesinde çok hızlı kullanılabildiğini ve elde kullanımının çok daha kolay olduğunu söylediler.”
 
“Barkod okuyucusu sayesinde çalışanlarımız kollarını çevirmeden okuyucuyu basılı bilet veya mobil bilet üzerinde yalnızca gezdirerek işlemlerini halledebiliyor. Önemsiz gibi görünse de günde yüzlerce bileti taradığınızda bu durum çalışanlarımızın hızında ve konforunda gözle görülür değişim sağlıyor.”
 
En iyi çözüm için yakın çalışma
Ekip Panasonic cihazında karar kıldıktan sonra çözümü en iyi haline getirmek için Panasonic ile yakın bir çalışma gerçekleştirdi. Graham Cottrell, bununla ilgili “Panasonic ile aramızdaki işbirliği bütün sorularımızı cevaplamaktan, cihazların deneme için ödünç verilmesi ve belirli kullanım durumları hakkında geri bildirimlerin dinlenmesine kadar her konuda çok faydalı oldu” dedi.
 
55 Panasonic el cihazının yanı sıra Cardiff, Galler'de bulunan Panasonic Profesyonel Hizmetler ekibi, çalışanların gerektiğinde ellerini kullanmadan çalışabilmeleri için cihazlarla uyumlu bir stant tasarlayarak üretti.
 
Toughbook İngiltere ve İrlanda Ulaştırma İş Yöneticisi Darren Munday şunları söyledi: “Cenevre'de hizmete sunulan Panasonic cihazlarıyla birlikte, Cardiff'teki Panasonic Profesyonel Hizmetler Ekibi, çalışanların ihtiyaç duyduklarında ellerini kullanmadan çalışabilmelerini sağlayacak özel bir stant tasarladı. Bunu üretirken araç, masa, beşik ve mobil yerleştirme çözümlerine yönelik aksesuar çözümlerindeki deneyimini kullandı. Bu son teknoloji cihaz aynı zamanda posta ve kurye hizmetleri, ulaşım ve lojistik, acil hizmetler ve kamu güvenliği, kamu hizmetleri, perakende, imalat ve savunma sanayiilerinde yer alan mobil çalışanlar tarafından da kullanıyor.”
 

easyJet başarı öyküsünün videosunu izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=VQN3baaFtfE&index=1&list=PLTwXQpLiSw7k4g4xhpbf__IWvShuUa03T
 
easyJet başarı öyküsünün yazılı halini indirmek için: https://business.panasonic.co.uk/computer-product/force-download/192073/easyjet-boarding-application.pdf
 
Panasonic Toughbook'un mobil bilişim çözüm yelpazesi hakkında daha fazla bilgi için: www.toughbook.eu
 
easyJet hakkında daha fazla bilgi için: https://www.easyjet.com/en
  
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
  
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
 
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
     
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
     
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
     
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
     
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
     
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
     
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 
easyJet hakkında
easyJet, Avrupa'nın en popüler rotalarında, diğer tüm havayolu şirketlerinden daha fazla uçmaktadır. easyJet her yıl, 12 milyonu iş için uçan toplamda 80 milyon yolcu taşımaktadır. easyJet 280'den fazla uçağıyla 880 rota sunmakta ve 31 ülkedeki 140 havalimanına uçmaktadır. 300 milyondan fazla Avrupalı, easyJet havalimanlarına en fazla bir saatlik araba yolculuğu mesafesinde yaşamaktadır.
easyJet, Avrupa genelindeki yedi ülkede tamamıyla ulusal yasalarla uyumlu ve işçi haklarını gözeten yerel sözleşmeler ile istihdam sağlayarak iyi bir tüzel kişilik olmayı hedeflemektedir. Birçok yerel yardım kuruluşunu destekleyen şirketin UNICEF ile kurumsal ortaklığı bulunmaktadır. 2012'de kurulan bu ortaklıkla korunmasız çocuklar için 10 milyon avronun üzerinde para toplanmıştır.
Sürdürülebilirliği ciddiye alan havayolu şirketi, son teknolojiye yatırım yapmakta, işlemlerini verimli bir şekilde sürdürmekte ve koltuklarının çoğunu doldurmaktadır. 2000'den itibaren easyJet her yolcu başına karbon emisyonunu her kilometrede yüzde 30 azalttı. En son hedefi ise 2022'ye kadar yüzde 10'luk bir azaltma daha sağlayarak 2000'den bu yana toplam yüzde 38 iyileştirme sağlamaktır.
İnovasyon easyJet'in DNA'sında yer alır. İnsanların uçuş şeklini değiştirdiği neredeyse 20 yıl önceki kuruluşundan bu yana, yolcuları için daha kolay ve ekonomik seyahat imkanı sağlamak için sektöre dijitalde, webde, mühendislikte ve işlemsel inovasyonlarda öncülük eder. easyJet hakkında daha fazla bilgi için: https://www.easyjet.com/en

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.