Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
25.12.2018

Bültene ait dosyalar

Centrica mühendislerini 7500 adet Panasonic dayanıklı tabletle donatıyor

Centrica, müşteri hizmetlerini iyileştirmek için sunduğu hizmetlerini, onarımları yapan mühendislerinin çalışma yöntemlerini ve iletişim imkanlarını Panasonic Toughpad FZ-G1 ile geliştiriyor.
 
Bünyesinde British Gas ve Dyno gibi markaların bulunduğu öncü enerji ve hizmet şirketi Centrica, çalışma yöntemlerini iyileştirmek için İngiliz mühendislerden oluşan ekibini 7.500 Panasonic FZ-G1 dayanıklı tabletle donatarak müşterilerine verdiği hizmeti daha da ileri bir seviyeye taşıyor.
 
Sundukları hizmetleri ve onarım işlemlerini müşterilerinin evlerinde veya işyerlerinde yapan şirket mühendisleri son sekiz yılda iş listesi oluşturmak, bakım, kroki görüntülemek ve iletişim halinde kalmak için Panasonic Toughbook CF-19'u kullanılıyordu. Yine de şirket, çalışma yöntemleriyle uyumlu olabilmesi adına kullanımı kolay uygulamalar için tablet tabanlı bir cihaza yönelmek istedi. Mühendisler bu tür bir teknolojiye halihazırda alışık olduğu için şirket bu değişimle daha esnek bir yapı kazanmış oldu.
 
Cihazlar, British Gas mühendislerinin geçen kış 1,2 milyon adet tamir gerçekleştirdiği yılın en yoğun dönemi başlamadan önce dağıtıldı.
 
British Gas Saha Operasyonları Yönetim Müdürü Matthew Bateman, yeni cihazları hakkında “Teknoloji, müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri geliştirmek için yaptığımız çalışmaların ve mühendislerimizin yaptığı işin merkezinde yer alıyor. Tablet teknolojisi, uygulamaların işlevselliğine dair daha fazla seçenek sunuyor. Aynı zamanda müşterilerimize fayda sağlayacak farklı ve daha hızlı çalışma yöntemlerinin yanı sıra mühendislerimize gelişmiş iletişim imkanı da sağlıyor” diyor.
 
Panasonic FZ-G1 tabletinde yüksek kalite ön ve arka kameraya optimize edilmiş WWAN anteni eşlik ediyor.
 
Panasonic Toughbook İngiltere Genel Müdürü Kevin Tristram da konuyla ilgili “Avrupa'nın öncü dayanıklı mobil cihaz sağlayıcısı Panasonic ile Centrica'nın 25 yıllık bir ilişkisi bulunuyor. Bu ilişkiyi yüksel kaliteli cihazlarla benzersiz hizmetleri ve mobil çalışanların gelecekteki ihtiyaçlarına gösterdiğimiz önemi birleştirerek oluşturduk. Yeni nesil dayanıklı tablet bilişimiyle Centrica'nın mobil bilişim ihtiyaçlarını karşılamayı ve şirketin müşterilerini desteklemeyi iple çekiyoruz” diyor.
 
Panasonic FZ-G1 tablet
Centrica, tamamen dayanıklı Panasonic FZ-G1 tabletin dördüncü neslini tercih etti. Cihazın özellikleri arasında geliştirilmiş performans ve iletişim kapasiteleri, 14 saatlik batarya ömrü ve Windows 10 Pro işletim sistemi yer alıyor. Bu özellikleriyle 10.1 inç tabletler arasında en çok tercih edilen cihaz olarak mobil işgücü içerisindeki saygınlığını daha da artırıyor. Perakende ve üretimin yanı sıra kamu, lojistik, eksper, saha ve acil durum hizmetleri sunan kurumların sahada çalışan büyük işgüçlerinin tercih ettiği cihaz olan Panasonic FZ-G1, popülerliğini bir kere daha gözler önüne seriyor.

İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Centrica plc hakkında
Centrica plc, uluslararası enerji ve hizmet şirketidir. Şirket, tüm çalışmalarında müşterilerinin değişen ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanmaktadır. Centrica plc, 25 milyondan fazla müşterisine enerji ve hizmetlerini 15.000'den fazla mühendis ve teknisyenin görev aldığı British Gas, Direct Energy ve Bord Gáis Energy gibi güçlü markalarla ulaştırmaktadır.
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 
 
 PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in 2017 yılında dayanıklı dizüstü bilgisayar satışlarında yüzde 57, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında ise yüzde 56'lık pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.