Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
16.11.2018

Bültene ait dosyalar

Biyometrik giriş kapıları denemesi sayesinde Belçikalı futbol taraftarlarının turnikede beklediği süre kısalıyor

Belçika futbol kulübü RWD Molenbeek'in kombine bilet sahipleri, turnikelerde uygulanması planlanan yüz tanıma teknolojisi sayesinde stadyumdaki tribünlerine daha kolay girebilecekler.
 
Proje henüz test aşamasında olsa da kombine biletlerini çevrimiçi olarak sipariş eden taraftarlar şimdiden kimlik fotoğraflarını yükleyebiliyor. Bu fotoğraf, stadyum girişinde kombine bilet sahiplerinin sırasına kurulacak iki kamera tarafından çekilen görüntülerle gerçek zamanlı olarak karşılaştırılacak ve taraftarların daha hızlı giriş yapmasını sağlayacak. Otomatik kapı, 2019'un başında kurulacak.
 
Kombine bilet sahipleri için daha hızlı kontrol
Kâğıt biletini unutmuş olan seyirciler de stadyuma problemsiz şekilde girebilecekler. Fotoğraf yüklememiş veya giriş biletini ödünç almış olan kişilerin ise geleneksel kapılardan geçmesi ve turnikelerde biletlerini göstermesi gerekecek. Sistem, Zetes tarafından Panasonic yüz tanıma teknolojisini kullanarak kuruldu.
 
Son derece güvenilir
Yüz tanıma yazılımı, sezonluk bilet sahiplerine sunulan daha ileri bir avantaj olarak sadece giriş kontrollerinde uygulanıyor. RWDM Yönetim Kurulu Başkanı Thierry Dailly uygulamayı şu sözlerle açıklıyor: “Hızlı ve güvenilir bir veri işleme olanağı sunan algılama sistemi sayesinde stadyuma giriş kontrollerini hızlandırmak için bir sistem kurabiliyoruz.”
 
Zetes CEO'su Alain Wirtz de şu sözleri ekliyor: “Bu proje, Zetes'in sahibi olan Panasonic grubu tarafından sağlanan yenilikçi imkanlardan nasıl faydalanabileceğimizin mükemmel bir örneği. Zetes, birçok farklı uygulaması olan kimlik belirleme teknolojisinde uzman. Bu projenin ürünlerimiz için bir mağaza vitrini işlevi görmesini umuyoruz.” Pilot proje, yaklaşık bir yıl sürecek.
 
Kişisel gizliliğin korunması
Sistem için taranan taraftarların fotoğrafları, internete ya da başka bir sisteme bağlanmış olan bir RWDM sunucusunda depolanıyor. Sadece RWDM tarafından yetki verilen personeller bu verilere erişebilirken, giriş kapısındaki kameralar tarafından toplanan bu veriler kaydedilmiyor. Böylece taraftarların gizliliği güvence altına alınıyor. Şu anda hâlâ test aşamasında olan sistem, 2019'un başında otomatik kapının kurulmasıyla tamamlanacak.

İlgili Kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.