Haberler / Arvato CRM Türkiye Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
27.12.2018

Bültene ait dosyalar

Arvato CRM Türkiye, bir kez daha en büyük hizmet ihracatçıları arasında!

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Türkiye'nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması'nın sonuçlarını açıkladı. 2017 rakamlarına göre yapılan sıralamada Arvato CRM Türkiye, Çağrı Merkezi sektörünün en büyük ve Telekomünikasyon kategorisinin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı seçildi.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Ekonomi Bakanlığı'nın desteği ile bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Türkiye'nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması'nın sonuçlarını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla gerçekleşen özel bir davette açıkladı. Türkiye'nin ekonomik büyümesine hizmet ihracatı ile katkı sağlayan başarılı şirketlerin belirlendiği çalışmada Arvato CRM Türkiye, Çağrı Merkezi sektörünün en büyük ve “Telekomünikasyon” kategorisinin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı ödülüne layık görüldü.

Ödülleri Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ve Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan'dan alan Arvato CRM Türkiye CEO'su Soner Cesur, “2016 yılında da Türkiye'nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması'nda Telekomünikasyon kategorisinde Türkiye'nin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı olarak ödüle layık görülmüş ve near-shore hizmetlerde Türkiye'nin en büyük portföyüne sahip şirketi olarak onurlandırılmıştık. Bu yıl da Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından tekrar ödüllendirilmek bizler için çok mutluluk verici bir gelişme. İki yıl üst üste bu ödülü alan bir ekibe liderlik etmekten gurur duyuyorum. 2017 yılı yurtdışında yerleşik müşterilerimize yabancı dillerde hizmet verdiğimiz operasyonlara odaklandığımız bir yıl oldu ve umuyoruz ki katma değerli dijital çözümlerimizle birlikte daha da büyüyeceğimiz yeni bir yıl bizi bekliyor” şeklinde konuştu.

İlgili Kişi: Eray Coşan / Marjinal Porter Novelli / 0212 219 29 71 erayc@marjinal.com.tr

Arvato CRM Türkiye hakkında:
Arvato CRM Türkiye, 8 lokasyonda 3.000'den fazla çalışanıyla katma değerli hizmetler alanında lider servis sağlayıcısıdır. Tüm dünyadaki müşterilerine yenilikçi çözümler tasarlar ve uygular. Bu hizmetler arasında; CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sektöründeki tüm iletişim kanalları aracılığıyla akıllı müşteri hizmetleri, dijital çağrı merkezi çözümleri, analitik çözümler, yapay zeka (Artificial Intelligence – AI) ve Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) çözümleri bulunmaktadır. 2018 yılında AR-GE merkezi olarak akredite olmuştur. Yenilikçi çözümler geliştirirken, otomasyon ve veri analitiği üzerine odaklanmaktadır. Hizmet verdiği markalar arasında Türkiye'nin ve dünyanın en büyük e-ticaret devleri, telekomünikasyon markaları, kamu ve enerji sektörünün liderleri ile Türkiye'nin en büyük bankacılık ve sigorta şirketleri yer almaktadır. Daha fazla bilgi için: www.arvatocrmturkey.com

 


  Share  Paylaş
Arvato CRM Türkiye
Hakkında
Arvato, dijital teknolojiler konusunda önde gelen uluslararası teknoloji hizmetleri sağlayıcısıdır. Dünyada 66 bin, Türkiye’de 2000’i aşkın çalışanıyla kurumsal müşterileri için hizmet zinciri boyunca birbirinden farklı iş süreçleri için inovatif ve entegre çözümler tasarlayıp hayata geçirir. Bu hizmetler arasında dijital pazarlama, finansal çözümler, CRM, SCM ve BT çözümleri ve dijital bellek ortamları ile baskı ürünleri ve dağıtımı gibi alanları kapsamaktadır. Arvato, hisselerinin tamamına sahip olan Bertelsmann SE & Co. KGaA'ya bağlı bir şirkettir.