Haberler / AloTech Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
28.03.2018

Bültene ait dosyalar

AloTech'in yeni satış direktörü Hüseyin Özkale oldu
 
Türkiye'nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech'in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.
 
2012 yılından bu yana bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcısı olarak Türkiye'de faaliyet gösteren AloTech'in satış direktörlüğü görevini Hüseyin Özkale üstlendi. Özkale, şirketin iş geliştirme ve satış faaliyetlerinin yönetimi ve stratejilerinin geliştirilmesi alanlarında çalışmalarını yürütecek. 
 
Hüseyin Özkale kimdir?
2011 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Elektrik-Elektronik Fakültesi Telekomünikasyon Mühendisliği bölümünden mezun olan Hüseyin Özkale, aynı üniversitede aynı bölüm üzerinde yüksek lisansına devam ediyor. Özkale aynı zamanda 2014 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden mezun oldu. Çalışma hayatına Empatel Telekom Hizmetleri'nde teknik destek mühendisi olarak başlayan Özkale, ardından kariyerine Hedefix Teknoloji'de proje mühendisi olarak devam etti. 2012 yılında satış direktörü olarak Isnet Telekomünikasyon Hizmetleri'nde göreve başlayan Hüseyin Özkale, 5 yıl süreyle aynı görevi sürdürdü. Özkale 19 Mart 2018 itibariyle AloTech'in satış direktörü oldu.
 
İlgili Kişi:     
Somer Topaloğlu
Marjinal Porter Novelli                
0212 219 29 71
somert@marjinal.com.tr
 
AloTech hakkında
2012 yılında kurulan AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden “hizmet” olarak sunmayı hedefleyen bir teknoloji şirketidir. Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, bu yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin Türkiye'deki öncüleri arasında yer almaktadır.  Mevcut çözümleri Bulut Santral (Cloud PBX), Bulut Çağrı Merkezi (Cloud Contact Center) ve Kanal Çağrı Yönetimi hizmetlerinden oluşan AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde (pay as you go) modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine “gerçek anlamda” katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. www.alo-tech.com

 


  Share  Paylaş
AloTech
Hakkında
2007 yılında kurulan AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden “hizmet” olarak sunmayı hedefleyen bir teknoloji şirketidir. Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, bu yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin Türkiye’deki öncüleri arasında yer almaktadır. Mevcut çözümleri Bulut Santral (Cloud PBX), Bulut Çağrı Merkezi (Cloud Contact Center) ve Kanal Çağrı Yönetimi hizmetlerinden oluşan AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde (pay as you go) modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine “gerçek anlamda” katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır.