Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
21.05.2018

Bültene ait dosyalar

Ali Oktay Ortakaya Panasonic Avrupa Kurumsal Mobil Çözümler Grubu'na İtalya, Doğu Avrupa ve Türkiye'den sorumlu Bölge Müdürü olarak atandı
 
Panasonic, Türkiye'deki kurumsal mobil çözümler pazarında büyük başarılara imza atan Ali Oktay Ortakaya'ya Avrupa'nın yönetim ekibinde yer verdi.
 

Türkiye'deki kurumsal mobil çözümler pazarında son 5 yılda başarılı bir büyüme sergileyen Panasonic, bu başarıda en büyük paya sahip olan Türkiye Ülke Müdürü Ali Oktay Ortakaya'ya Avrupa'nın yönetim ekibinde yeni bir görev verdi. Toughbook ve Toughpad ticari markalarıyla kurumsal mobil çözümler alanında müşterilerine özel hizmetler sunan şirketin büyüyen pazarlardaki başarısına ve yenilenen stratejisine yön verecek olan Ortakaya, bundan böyle İtalya, Doğu Avrupa ve Türkiye'den sorumlu Bölge Müdürü olarak görev yapacak.
 
Ali Oktay Ortakaya kimdir?
İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunu olan Ali Oktay Ortakaya, 2002 yılında Sykes Türkiye'de iş dünyasına adım attı. 2006 yılında HP Türkiye'ye katılan Ortakaya, bu kurumda farklı alanlarda Kurumsal Müşteriler Teknoloji Danışmanı, Katma Değerli Ürünler Ülke Kategori ve Kanal Müdürü görevlerini yürüttü. Ardından RIM Türkiye'de Kurumsal Satış Direktörü olarak çalışan Ali Oktay Ortakaya, 2012'den bu yana Panasonic Türkiye'de Kurumsal Mobil Çözümler Ülke Müdürü olarak görev yapıyordu. Evli ve iki çocuk babası Ali Oktay Ortakaya, kariyerine bundan böyle Panasonic Avrupa Kurumsal Mobil Çözümler Grubu'nda İtalya, Doğu Avrupa ve Türkiye'den sorumlu Bölge Müdürü olarak devam edecek.
 

İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
ceylann@marjinal.com.tr
 



 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.